Известие

Collapse
No announcement yet.

Няколко проблема с моята 155-ца.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Няколко проблема с моята 155-ца.

    Здравейте колеги,
    от скоро съм притежател на Алфа Ромео 155 1.8ТС 8V. Много съм доволен от колата но има някои проблеми, за които бих се радвал да дадете малко съвети.

    1. Колата ако не е загряла (да отлепи от първата чертичка) изобщо не може да върви. Дави се и не може изобщо да качи обороти. Трябва задължително да я изчакам (различно, според зависи колко градуса е вън) иначе няма как просто.
    2. Когато я запаля и дам газ зад педалите се чува все едно стичане на вода. Звучи смешно, но буквално все едно имам водопад зад тях. Това се случи за пръв път след като преди 3 седмици я измих. Като загрее този проблем отминава.
    3. При натискане на педала на спирачката долу някъде около него се чува съскащ звук. Нон стоп докато е натиснат педала. Доста често хлътва и трябва да го "напомпам". Това доколкото разбрах е или от въздух в системата или трябва нова спирачна помпа. Също така ако го натисна с повече зор на място колата смъква много оборотите, готова да загасне.
    4. Вчера до Стара Загора ми смъкна почти половината резервоар при скорост 130-140-160 и малко 180. Също така предишния собственик беше сменил наскоро маслото, но наскоро забелязах, че го е изгълтало. Останало беше под минимума. Доляхме му, стигна почти до втората точка, и кажи речи 800 км след това беше вече една идея над първата точка!?

    Извинявам се, че така съм нахвърлил проблемите. Прегледах останалите теми, но горе долу не намерих отговор на въпросите си (освен за спирачната помпа май . Факт е, че колата ще влезне в бокса много скоро, но поне да имам идея какво ме чака и дали са разрешими всички проблеми. Да допълня, че колата е с чип.
    Благодаря ви предварително.
    Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94

  • #2
    Първоначално публикувано от BiTurbo Покажи съобщение
    Здравейте колеги,
    от скоро съм притежател на Алфа Ромео 155 1.8ТС 8V. Много съм доволен от колата но има някои проблеми, за които бих се радвал да дадете малко съвети.

    1. Колата ако не е загряла (да отлепи от първата чертичка) изобщо не може да върви. Дави се и не може изобщо да качи обороти. Трябва задължително да я изчакам (различно, според зависи колко градуса е вън) иначе няма как просто.
    2. Когато я запаля и дам газ зад педалите се чува все едно стичане на вода. Звучи смешно, но буквално все едно имам водопад зад тях. Това се случи за пръв път след като преди 3 седмици я измих. Като загрее този проблем отминава.
    3. При натискане на педала на спирачката долу някъде около него се чува съскащ звук. Нон стоп докато е натиснат педала. Доста често хлътва и трябва да го "напомпам". Това доколкото разбрах е или от въздух в системата или трябва нова спирачна помпа. Също така ако го натисна с повече зор на място колата смъква много оборотите, готова да загасне.
    4. Вчера до Стара Загора ми смъкна почти половината резервоар при скорост 130-140-160 и малко 180. Също така предишния собственик беше сменил наскоро маслото, но наскоро забелязах, че го е изгълтало. Останало беше под минимума. Доляхме му, стигна почти до втората точка, и кажи речи 800 км след това беше вече една идея над първата точка!?

    Извинявам се, че така съм нахвърлил проблемите. Прегледах останалите теми, но горе долу не намерих отговор на въпросите си (освен за спирачната помпа май . Факт е, че колата ще влезне в бокса много скоро, но поне да имам идея какво ме чака и дали са разрешими всички проблеми. Да допълня, че колата е с чип.
    Благодаря ви предварително.
    Честита придобивка! Обаче като си купувате коли хич не обичате да гледате нали ? И после вече като излязат нещата се тръгва по форуми да се леят проблеми... а четенето трябва да е преди това.
    Сега по проблемите:
    по точка 2 - вероятно има наличие на въздух в охладителната система и този звук се чува от минаващата охладителна течност през него заедно с балончета въздух. Ако не е блокиран пътя на антифриза през дроселовата клапа, би трябвало да се обезвъздуши постепенно.
    по 3-та точка - съскането е от сервото и вероятно е започнало да си заминава щом влияе и на оборотите на мотора при настискане. Потъването на педала означава въздух в спирачната система - трябва си обезвъздушаване и да се провери херметичостта й, да се провери и помпата.
    По точка 4 - за да гори толкова сигурно сондата е заминала, но това е добре да се види на комп. диагностика. Маслоразхода също е завишен и там причините може да са доста... включително и теч... обаче е добре и нивото на маслото всеки път да се мери на едно и също място, защото малки на вид разлики в денивелацията на колата и се оказват доста на щеката.
    Добре да се огледа хубаво колата в сервиз и при хора които познават модела и особеностите му. В техническия раздел може да намериш адреси на сервизи!
    Поздрави и успешна борба с проблемите!
    Last edited by Furious 155; d.m.y г., 01:42.


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #3
      По точка 1 и аз го имах тоя проблем смених бобина и ламбда сонда и се оправи.Трябва си обаче диагностика,че всяка баба различно я боли


      155 2.5 V6
      Passat 2.5 TDI 180hp highline

      Comment


      • #4
        Благодаря ви за отговорите. Колата е гледана и е от приятел. Явно просто и е дошло времето за тези неща. Като я оправя ще пиша какво е било
        Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94

        Comment


        • #5
          Т. 1.- температурен датчик.
          0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
          Автогаз сервиз-
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

          Comment


          • #6
            Температурен датчик ,ламбда сонда и евентуално спирачна помпа(или спукана мембрана на сервото) , но мисля че колата не е гледана ,защотото не може всичко да се скапе изведнъж , а за разхода на масло ако няма течов значи сегменти и ако всички предположения се окажат верни по добре си вземи мотор втора употреба защото ще ти легне много по евтино .
            sigpicAlfa 155 2.0 16v

            Comment


            • #7
              дебитомер може да е

              Comment


              • #8
                това за не-вървежа може да е от разбутан дебитомер наистина и аз имах този проблем, за спирачките сигурно помпата или някой маркуч изпуска масло а след това смуче и въздух вероятно, за разхода вероятно сондата,която е и втора причина за не-вървежа на колата, а може и от дебитомера да харчи така. А балбукането на течност си е 100% въздух в системата.
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                  Честита придобивка! Обаче като си купувате коли хич не обичате да гледате нали ? И после вече като излязат нещата се тръгва по форуми да се леят проблеми... а четенето трябва да е преди това.
                  Сега по проблемите:
                  по точка 2 - вероятно има наличие на въздух в охладителната система и този звук се чува от минаващата охладителна течност през него заедно с балончета въздух. Ако не е блокиран пътя на антифриза през дроселовата клапа, би трябвало да се обезвъздуши постепенно.
                  по 3-та точка - съскането е от сервото и вероятно е започнало да си заминава щом влияе и на оборотите на мотора при настискане. Потъването на педала означава въздух в спирачната система - трябва си обезвъздушаване и да се провери херметичостта й, да се провери и помпата.
                  По точка 4 - за да гори толкова сигурно сондата е заминала, но това е добре да се види на комп. диагностика. Маслоразхода също е завишен и там причините може да са доста... включително и теч... обаче е добре и нивото на маслото всеки път да се мери на едно и също място, защото малки на вид разлики в денивелацията на колата и се оказват доста на щеката.
                  Добре да се огледа хубаво колата в сервиз и при хора които познават модела и особеностите му. В техническия раздел може да намериш адреси на сервизи!
                  Поздрави и успешна борба с проблемите!
                  Не забравяй,че най-накрая споменава колегата,че имала чип колата...това,заедно с разхода на масло ме навежда на мисълта,че тая кола е мачкана яко до ламарината...
                  Но всичко е поправимо...80% от форумните 155-ци са минали през точно тези проблеми-така си мисля...
                  sigpic155 1.9 TD,Lancia Lybra 1.9 jtd
                  Ex...
                  Alfa Romeo 155 2.0 8V TS,Alfa Romeo 1.8 8V TS,Fiat tempra

                  Comment


                  • #10
                    Благодаря ви отново колеги. Малко да се видя в пари и я пращам на доктор. Ако обяви някоя интересна цифра ще го мисля как да стане
                    Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от 155_8000rpm Покажи съобщение
                      Не забравяй,че най-накрая споменава колегата,че имала чип колата...това,заедно с разхода на масло ме навежда на мисълта,че тая кола е мачкана яко до ламарината...
                      Но всичко е поправимо...80% от форумните 155-ци са минали през точно тези проблеми-така си мисля...
                      моята никога не е имала подобни проблеми .....
                      sigpicAlfa 155 2.0 16v

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
                        моята никога не е имала подобни проблеми .....
                        Ти си изключение,твойта я изкопа отнякъде почти нова,ако не се лъжа...пожелавам ти и да нямаш за в бъдеще такива проблеми!
                        Да ни извини колегата за спама.
                        sigpic155 1.9 TD,Lancia Lybra 1.9 jtd
                        Ex...
                        Alfa Romeo 155 2.0 8V TS,Alfa Romeo 1.8 8V TS,Fiat tempra

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от 155_8000rpm Покажи съобщение
                          Ти си изключение,твойта я изкопа отнякъде почти нова,ако не се лъжа...пожелавам ти и да нямаш за в бъдеще такива проблеми!
                          Да ни извини колегата за спама.
                          съмнявам се нищо не е вечно но за се га е ок
                          sigpicAlfa 155 2.0 16v

                          Comment


                          • #14
                            .

                            мойта също ми е правила какви ли не номера,но точно тези четирите все още не!
                            пази боже!!!

                            Comment


                            • #15
                              Значи сервото е заминало, спирачната помпа също. Оказа, че генерацията не е оригиналната и като са я правили са сложили ламбдата твърде далеч от двигателя за да отчита вярно независимо дали работи добре или не. И също така тази ламбда не е за този модел В момента я карам с изключена ламбда и проблема с придръпването незагряла изчезна. Паля и заминавам без грам колебание в оборотите. Та четвъртък влиза за серво, помпа, предница и накладки Интересно ми е как ще го изиграем с лабдата, това не го уточнихме с майстора. Нова генерация от някоя на части как ви звучи?
                              Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94

                              Comment

                              Working...
                              X